Tokat Roads Stone (Our Journey to Tokat) 🚙 / Tokat Yolları Taştan (Tokat Yolculuğumuz) 🚙

in #hive-1240652 years ago

Finally, schools are on a break and we will be able to travel as we wish. On this holiday, we decided to go to Tokat, the city where my husband's family lives. I have been wanting to see Tokat and nearby cities like Amasya and Sivas for a long time. Although we will not be able to go to Sivas on this trip, I am very happy that we will visit Amasya. For this, I had arranged a hotel to stay in Amasya in advance. We will stay in Amasya for a day, visit this beautiful city and then go to Tokat, our main route. We had to be a bit early because we had a long way to go.

Nihayet okullar ara tatile girdi ve biz de dilediğimiz gibi seyahat yapabileceğiz. Bu tatilde eşimin ailesinin yaşadığı şehir olan Tokat’a gitmeye karar verdik. Tokat’ı ve yakınındaki Amasya, Sivas gibi şehirleri çok uzun zamandır görmeyi istiyordum. Bu seyahatimizde Sivas’a gidemeyecek olsak da Amasyayı ziyaret edeceğimiz için çok mutluyum. Bunun için de önceden Amasya’da kalmak için bir otel ayarlamıştım. Bir gün Amasya’da kalıp, bu güzel şehri gezip sonra asıl rotamız olan Tokat’a gideceğiz. Yolumuz çok uzun olduğu için biraz erken davranmalıydık.

As we had planned before, we set off from Iznik this morning. Our first stop was Sakarya. After a small break here, we continued. We entered the highway in Sakarya and our vehicle warned us that we were low on fuel. You know highways. You cannot find a fuel station whenever you want. Knowing this, I was hoping to find a station before we ran out of fuel, and when we were about to run out, we came across a station. I can say how thankful I am that we were not stranded in such a place.

Daha önceden planladığımız gibi bu sabah İznik’ten yola çıktık. İlk durağımız Sakarya’ydı. Burada küçük bir mola verdikten sonra devam ettik. Sakarya’da otoyola girdik ve aracımız yakıtın az olduğu uyarısını verdi. Otoyolları bilirsiniz. İstediğiniz zaman akar yakıt istasyonu bulamazsınız. Ben de bunu bildiğimden yakıtımız bitmeden önce bir istasyon bulabilmeyi umuyordum ki neredeyse bitecekken karşımıza bir istasyon çıktı. Öyle bir yerde yolda kalmadığımıza ne kadar şükretsem az diyebilirim.

I love traveling by car. If I am driving the car, the journey becomes even more enjoyable for me. But this time our road was very long and frankly intimidating.
As time progressed, we realized that we were hungry and we started looking for a place where we could eat. And we ate at the first place we came across.

Arabayla yolculuk yapmayı çok severim. Aracı da ben kullanıyorsam o yolculuk benim için daha da keyifli hale gelir. Fakat bu seferki yolumuz çok uzun olduğundan açıkçası gözümü korkutuyordu.
Zaman ilerledikçe acıktığımızı fatk ettik ve geçtiğimiz yerlerde yemek yiyebileceğimiz bir tesis aramaya başladık. Ve karşımıza çıkan ilk tesiste yemek yedik.

After we had our dinner, we continued on our way with more vigor. Along the way, I photographed interesting vehicles and strange mountains. I share some of them with you.

Yemeğimizi de yedikten sonra daha dinç bir şekilde yolumuza devam ettik. Yol boyunca bana ilginç gelen araçları ve garip dağları fotoğrafladım. Bunlardan bazılarını sizlerle paylaşıyorum.

At the end of a long and tiring journey, we arrived in Amasya. It was almost evening when we arrived and the rays of the setting sun reflected on the Rock King Tombs, creating a fascinating view.

Uzun ve oldukça yorucu bir yolculuğun sonunda Amasya’ya vardık. Vardığımızda akşam olmak üzereydi ve batan güneşin ışınları Kaya Kral Mezarlarına yansıyarak büyüleyici bir görüntü oluşturuyordu.

Sort:

Araba ile seyahat etmenin en güzel yanı istediğin yerde dinlenebilmek.

neredeyse bitecekken karşımıza bir istasyon çıktı.

Ucuz atlatmışsınız. Yolda kalsanız işler çok kötü olurdu büyük ihtimal, perişanlık.

Amasya'ya ben de gittim çok güzel bir şehir 🌸.

Kesinlikle. Neyse ki yolumuza çıktı.